
Tilpass ordrebekreftelsen med eget innhold
Sørg for at ordrebekreftelsen inneholder betryggende og kundevennlig innhold.
07. juni 2021 av Linda Fermann
Hvorfor bør dere legge inn innhold i ordrebekreftelsen?
Det er ingen grunn til å ikke utnytte muligheten dere har til å legge inn eget innhold på ordrebekreftelsen. Dette kan være med på å øke tryggheten til kunden og gjøre det mer brukervennlig i forhold til at kunden får viktig og relevant informasjon i forbindelse med kjøpet.
Innholdet kan jo også være noe dere vedlikeholder jevnlig, og kanskje legger inn noen lenker til kampanjer/salg dere har gående, eller nyttig innhold som ligger i nettbutikken. Her er det egentlig helt opp til dere å utnytte funksjonaliteten til det som passer deres kunder.
Hvor legges det inn?
I adminverktøyet, under "System"/"Systemmeldinger" så ligger det fem felter hvor dere kan legge inn innhold, hvor den ene er "E-post". Nederst finner dere ordrebekreftelsen, det ene feltet legger seg over selve ordredetaljene, og det andre under.

På bildet under vises det hvor dette innholdet legger seg i ordrebekreftelsen.
