Til toppen

Support

Når dere jobber med deres nettbutikk vil dere sannsynligvis ha behov for bistand fra oss i enkelte tilfeller. Og vi er tilgjengelig for å hjelpe med alt dere måtte lure på, uansett om det gjelder feilsaker, bestillinger, brukerstøtte eller forslag til ny funksjonalitet. 

I prosjektfasen har dere et eget prosjektteam som bistår dere med denne type supportsaker. Men Gurusoft har en egen avdeling, Kundeservice, som sikrer en profesjonell oppfølging av alle supporthenvendelser fra våre kunder som er i vanlig driftsfase. Kundeservice er her nettopp for å hjelpe dere med alt dere har behov for av bistand rundt nettbutikken deres.



Åpningstider

08:00 - 16:00 alle hverdager.



Supportsystem

Nettadresse:https://support.gurusoft.no.

E-post til følgende adresse oppretter automatisk sak i supportsystemetticket@gurusoft.no. 

Tilgang til systemet, inkludert å opprette sak via e-post, krever registrert bruker. Kontakt oss dersom dere har behov for å endre brukere.



Telefon

+47 92 44 09 99
Dersom saken haster, eller dere av andre grunner ønsker å snakke med oss, er det bare å ringe oss. Men vi setter pris på at saken er meldt i supportystemet i forkant. Da har vi bedre forutsetninger til å effektivt kunne hjelpe dere med det dere har behov for.