Til toppen

Hvordan legge til chat i nettbutikken

Se hvordan dere enkelt kan legge til en chat i deres nettbutikk via Google Tag Manager.

22. februar 2021 av Fredrick Torheim Ekeberg


I videoen under gjennomgår vi hvordan dere kan sette opp en chat-løsning i deres nettbutikk ved å benytte Google Tag Manager. I dette eksemplet så viser vi hvordan dette gjøres med leverandøren tawk.to, men det samme prinsippet vil gjelde for andre løsninger også.

Merk: For at dere skal kunne benytte Google Tag Manager til dette, kreves at dere har knyttet deres Google Tag Manager til nettbutikken. Dette kan du sjekke i adminverktøyet under "System"/"Oppsett" og fanen "Google". Dersom det er lagt inn en Google Tag Manager ID her, så er det knyttet opp.

 

Lykke til!

Vi bistår deg selvfølgelig dersom du har behov for det. Ta kontakt med kundeservice eller din prosjektleder, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

Hva synes du om denne artikkelen?