Ordre- og fakturaoppslag
Et ordreoppslag gjør at en sluttkunde kan sitte i nettbutikken, og søke opp og se på alle sine ordre, uavhengig av om ordren er lagt i nettbutikken eller ikke. Nettbutikken snur seg da via Gurusofts integrasjonsserver og videre til ERP for å spørre om disse dataene, som så presenteres i nettbutikken.
Fakturaoppslag virker tilsvarende, men da for å se alle fakturaer tilknyttet ordre man har lagt/varer man har handlet.
Dette er viktige løsninger for å gjøre sluttkunder selvhjulpne ift. å finne informasjon når de trenger det.
Vær klar over at det er to ulike løsninger, dvs. en for ordreoppslag og en for fakturaoppslag. Vi kan levere dem enkeltvis, men de aller fleste kunder som ønsker dette ønsker begge to. Modulen er satt opp til å håndtere begge som default.
Hvem passer denne løsningen for
Disse løsningene er beregnet på de som har B2B-salg. B2C kunder vil normalt ikke ha behov for disse funksjonene.
De fleste av våre kunder kan spare egen kundeservice/organisasjon for mange henvendelser, og de kan spare sluttkundene for frustrasjon.
Disse løsningene er også ypperlig å tilby for å gjøre nettbutikken til en portal, og sikre at kunder bruker nettbutikken mer aktivt, ikke bare til å handle, men også for å finne annen informasjon. Det er dermed en nyttig funksjon for å "trene opp" sine kunder i selvstendighet og nettbutikkbruk.
Vi trenger pilotkunder!
Foreløpig har vi tilrettelagt for dere som har Visma Business eller Visma Global.
Nå ønsker vi piloter for BC Cloud og Visma.net.
Meld din interesse i skjemaet under!