Til toppen

Få hjelp av eksperter på netthandel!

 

Det er mulig å komme langt med netthandel på egenhånd, både når det gjelder bruk av Gurusofts programvare og med å lære faget netthandel, men når dere trenger hjelp så er det viktig å få hjelp av eksperter som kan bistå med rådgiving og løsninger basert på deres forretningsbehov.

Våre konsulenter er kjent for å:

  • ha lang og bred erfaring fra netthandel
  • brenne for faget netthandel og for å finne gode løsninger for våre kunder
  • ta utgangspunkt i deres forretningsbehov i all rådgiving og utvikling
  • være geniunt opptatt av samarbeid og gjensidig respekt
  • ønske at våre kunder skal lykkes

For å bli bedre kjent med hver enkelt av oss, se her.

For utfyllende informasjon og eksempler på hva vi kan bistå med, se vårt produkt konsulentbistand.

NB! Finner du ikke akkurat det kurset eller den tjenesten du ønsker nedenfor, kan du alltid bestille våre konsulenter for å hjelpe med akkurat det dere trenger. 

Hos Gurusoft treffer dere dyktige og engasjerte konsulenter som hjelper dere med prosjektledelse, rådgivning og tekniske oppgaver.


Ønsker du litt ekstra hjelp med deres nettbutikk?

Supportavtalen er for dere som ønsker litt tettere oppfølging og hjelp fra våre guruer, og som ønsker å redusere småfakturaer for bistand og support.
PS! For å kunne inngå en supportavtale må deres nettbutikkansvarlig/vår kontaktperson være en superbruker. For mer informasjon se våre opplæringspakker nedenfor.

Vi tør å påstå at alle våre kunder vil være tjent med en årlig Inspirasjonsdag hos oss. Dette gjelder spesielt dere som er alene med nettbutikkdriften, eller for dere som ønsker å få et faglig påfyll. På en inspirasjonsdag får dere hjelp av en guru som i forkant analyserer deres nettbutikk. Dere vil få råd for å forbedre nettbutikken, optimalisere salg, effektivisere prosesser og sannsynligvis også et tips eller to dere ikke visste at dere trengte. 

Vi har en stabil drift med høy oppetid på løsningene, men for dere som ønsker en forsikring om at dere får tak i oss dersom det skulle være noe utenfor arbeidstid, så har vi en 24/7/365 vaktordning å tilby.

Opplæringspakker

På tide å lære noe nytt, eller få en oppfriskning i viktige områder knyttet til nettbutikken deres? Sjekk ut våre opplæringspakker nedenfor.

NB! All opplæring foregår på siste versjon av nettbutikken. Les mer om versjoner her

PS! De som skal kontakte Gurusofts Kundeservice på deres vegne må være superbrukere. Kursene merket med et ekstra "Supportavtale-ikon" i venstre hjørne er de man trenger for å være en superbruker, dersom man velger enkeltkurs fremfor Superbrukerkurset.