Til toppen
Jeg er en kundeservicekonsulent som brenner for å hjelpe, lære bort og forstå våre kunders behov.
Fredrick Torheim Ekeberg

Rolle i Gurusoft

I utgangspunktet er rollen min å sørge for at innmeldte saker i vårt supportsystem fra dere blir ivaretatt. Jeg jobber i avdelingen Kundeservice sammen med vår dedikerte og dyktige guru, Linda.  

Ofte er det meg du kommer i kontakt med først etter at dere har lansert ny nettbutikk og du henvender deg til oss for bistand. Jeg vil typisk gjøre en innledende undersøkelse av saken og forsøke å løse / bistå dere med det jeg kan, svare dere på spørsmål dere måtte ha, eller gjøre andre avklaringer som er hensiktsmessige for saken. Det er også jeg som er den som bringer saker videre til våre konsulenter og sørger for at saken blir ivaretatt. Jeg er på mange måter deres "vaktbikkje", og hovedfokuset mitt er at dere som kunde blir ivaretatt når dere melder inn saker til oss.

Videre har jeg ansvar for å overvåke og agere på systemkritiske feil og/eller mangler. Dette innebærer blant annet å følge med på våre overvåkingssysstemer, som vil gi beskjed dersom det oppstår tekniske utfordringer med løsningene, ordreoverførsler og importer. 

Jeg har også ansvar for å følge opp bestillinger av SSL-sertifikater, og vil bistå dere slik at denne prosessen skal gå så smertefritt som mulig. 

Iblant fungerer jeg også som en prosjektleder på noen sideprosjekter som kundene våre har. Dette er også noe jeg trives veldig godt med. 

Som dere sikkert ser, så krever rollen min at jeg kan litt om alt, noe som gjør hverdagen min spennende. Da får jeg utfordret meg selv på flere områder, og jeg føler jeg får en større forståelse for helheten og hva som er viktig for deg som kunde på flere områder. Dette føler jeg kommer til nytte både for deg som kunde av Gurusoft, men også for meg selv når jeg skal hjelpe dere i saker dere melder inn til oss. 

Min bakgrunn

Som 26-åring er jeg fortsatt relativt fersk i arbeidslivet, men jeg startet i min første deltidsjobb som 14-åring hvor jeg jobbet som kundebehandler og med treforedling hos den lokale trevirkebedriften Hasås i Kodal hvor jeg er oppvokst. 

Der jobbet jeg frem til jeg gikk inn i førstegangstjenesten, hvor jeg tilbrakte ett år som vaktgardist i Garden. 

Videre har jeg jobbet som kundebehandler hos Maxbo ved siden av studiene mine i Oslo.

Innen utdanning så har jeg en bachelor i E-Business som jeg tok i årene fra 2015-2018 på Westerdals i Oslo.

Jeg har jobbet i Gurusoft siden jeg ble ferdig med bachelorgraden min, og har vært ansatt her siden juni 2018.

Annet om meg

Jeg er nok over gjennomsnittet interessert i fotball og vier (til min samboers store frustrasjon) utallige timer i året til å følge favorittlaget mitt Liverpool, men jeg ser gjerne på de fleste andre kamper også hvis mulig. Hvis ikke Liverpool spiller sitter jeg gjerne med 2-3 skjermer for å følge med på diverse kamper som spilles rundt omkring i Europa. Dette er noe jeg har god trening i, da jeg har 3 skjermer som stort sett krever min oppmerksomhet i løpet av en arbeidsdag. 

Jeg spiller også fotball selv for Andebu, som for tiden spiller i 7. divisjon.

En liten "funfact" om meg selv er at jeg og kompisgjengen samles 1.juledag hvert år for å se på Flåklypa Grand Prix. Da er dressen på, og vi heier Reodor Felgen inn til førsteplassen hvert eneste år. Like spennende hver gang!